Azramina21 Merhaba kızlar 11+3 gebeyim . Göğüslerim baya büyüdü . Ateş gibi yanıyor çok hassas . Bu durum normal mi , Büyüme daha doğuma kadar devam edecek mi ? Şimdiden teşekkür ederim
momsboys Azramina21 evet ilk aylar çok hızlı şişiyor sonra da büyümeye devam ediyor ve högüs ucu kararıyor ne yazıkki sonra düzelecek
cys Azramina21 ben hamile olduğumu göğüslerimdeki uzun süren ve anormal derecede ki hassasiyetinden anladım. Benimde gebelik öncesi küçük olmayan normal bir göğüsüm vardı şimdi ben bile tanıyamıyorum. Daha ne kadar büyüyebilir diye merak içindeyim. Kararmasından bahsetmiyorum bile.
Busss_ Azramina21 benim de ilk başlarda öyleydi şimdi 9 haftalık olacak yarın inşallah göğüslerim de ağrı azaldı sürekli göğüs yoklaması yapıyorum bazen açıyor bazen hiçbir şey yok acaba normal mi deneyimler cevap verebilir mi?
anakonda Gayet normal benim de ilk belirtilerim göğüslerde olmuştu sonraya doğru uçları kararıyor ve damarlanıyor ve sıvı geliyor hatta benim biraz çatladılar da :)
-Papatya33 Benim de öyle zaten kücük degildi ama. Cok büyüdü bugün yanlıslık la bir yere carptım aglıcaktım az kalsın agrıdan
-Papatya33 Busss_ evet öyle oluyormuş bir cok yorum okudum. Bir gün agrıyor bir gün agrımıyor yazanlar vardı
-Papatya33 Busss_ kesinlikle 😊😊 herseyden korkuyor insan. Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin insallah