Selam kızlar,
Bende doğum yaptım çok şükür kucağıma sağlıkla almayı nasip etti rabbim kısaca hemen doğum hikayemi anlatıp,benim gibi korkan arkadaşlarımın içini rahatlatmak isterim.❤
10 mayıs da doktor kontrolüm vardi 40+1 dim, sancı açılma herhangi bişeyim yoktu yani gelmek istemiyodu oğlum 🥰 suni sancı almamak için kendi sancılarımın olmasını istedim doktorum da aynı şeyi istedi o yüzden kontrolüm de rahim ağzını yumuşatmak için elle muayene yaptı bu biraz acılı oldu ama fazla uzun sürmedi nst ye bağladı yine sancı cikmadi, isim bitip hastaneden çıktığımda sancılarım başladı akşam saat 8 e kadar kendi sancılarımı evde çektim hastaneye gittiğim de 6 cm açıklık vardı yatış verdi 1 saat kadar da hastanede şancı çektim, lavmanyapildi sonra ben bebeğini hissetmeye başladım ve doğuma girdim 2 3 ıkınmada bebeğim kucagimdaydi, kesi oldu biraz fazla dikisim oldu ama çok çabuk bebeğime kavuştum. 🥰🥰
Size önerim sancilariniz çok sıklastıgın da gidin hasteneye benim artık 2 dk da 1 e düşmeye başlamıştı öyle gittim,
Nefes egzersizi gercekten çok önemli doğru nefes alışverişi olduğunda çok daha kolay oluyo ve mutlaka doğru ıkınma tekniğini bilin doğumun hızlı ve güzel olması için önemli. Devlet hastanesinde doğum yaptım Allah tüm ekipden razı olsun özel hastanede olsam ancak bu kadar ilgili ve kibar olabilirlerdi sormak istedikleriniz olursa cevaplayabilirim. Biraz uzun oldu hakkınızı helal edin ❤❤