Cucu1
Merhabalar,
İlk 3 ay uçağa binmenin bir sakıncası var mı?
Elifzkan-Ball
Eet benım doktorum ızın vermemıstı ilk 3 ay çok önemli tutunma zamanı deyip kesın ve net hayır dedı ama benım yolum 19 saat surucektı yınede doktoruna danıs tabıkı 🙏🏻
Bahar54
Ben umreye gidip geldim 2 aylikti o zaman bi sikinti olmamisti doktorum da izin vermisti ama sen yine de bi danis doktoruna.