BabyBabyy01 Selam bu hastaneye kontrole giden varmı?hangi doktora gidiyosunuz?biraz fikir alışverişi yapalım😁
Nurtas04 BabyBabyy01 ben gidiyorum dr ece uslu şimdilik gayet iyi gidiyoruz ;) ama bende merak ediyorum sezeryanı nasıl diye
BabyBabyy01 Nurtas04 bende Osman beye gidiyorum 2 sefer gittim daha doğumlarıni bende merak ediyorum 😊