Bitutamkahve Kızlar ödemden dolayı ayakalrim çok şişti . kapanmadan dolayı mağazaya da gidemiyorum. denemek için. sizler nasıl terlik tercih ettiniz. Bu arada son 8 günümüz kaldı doğuma.. herşeyimiz hazır bi terliğim kaldı ☺ lütfen fikir verin
Dareyn Bitutamkahve Ya ben Roy Jones diye bir markanın terliğini aldım fiyatı 299 du 99 a düşmüştü trendyolda 37 giyiyorum 38 aldım tam oldu ama aşırı rahat inşallah hastahane de de kullanırım 🥰
umyahsen Bitutamkahve All benden de o kadar csnım 😅😅😅 normale göre erken bnmde doğum ama doktor Heran gelebilir dedi bende terlik alıcam ama kapanmadan dolayı alamıyorum ve ayak numaram ne kadsr büyüdü bilemiyorum 😅
2_pamukannesii Bitutamkahve Crocs modeli hastane terlikleri var en rahat o olur diye düşündüm ondan aldım 1 numara da büyük aldım trendyolda hastane terliği yazınca çıkıyor canım en rahatı o olur bence
Bitutamkahve teachervera hastahane için. Hastahaneye giderken giymek için. Inan eşimin parmak arasi terliği bile olmuyo. ☺ kendi ayakkabılarımin içine ayagim girmiyo bile.
Bitutamkahve Dareyn kaçıncı haftandasın güzelim. Benim son 2 haftadır ödemin olduu. Başlarda çok rahattım. Ama 38 girdiğimden beri başladı ödemler. Sadece el eve ayaklarımda var. Böyle giderse terliksiz gidecem hastahaneye ☺☺
Bitutamkahve umyahsen yaaa hiç aklıma gelmezdi deli gibi terlik arayacağım. ☺☺ 39 bile olmuyo 40 olur da nasıl bir terlik almam lazım hiç bilmiyorum. Plaj terlikleri olur mu olmaz mı . Hep.bi tereddüt. Neredeyse doğuracam
umyahsen Bitutamkahve rahat bişi olsun da canım nasıl olduğu önemli değil açıkcası. Dediğiniz gibi ayakkabılarım olmuyor hiç. Eşim 42 giyiyor o biraz büyük gelşyor normalde 37 giyiyorum siz düşünün 41giyicem sanırım 😅😅😅😅
mervetanhan Hastanede ve normal giymek için crocs aldım fotoğraf çekimi için normal kendim terlik süslerim lohusa terliği olarak