Saraghe Emel75 sadece hastaneler yapıyor diye biliyorum canım. Kadın doğum doktorunun belgelendirilmesi reçete etmesi gerekiyor. Ben 3 kere oldum 3 ünde de hastanede oldu.
Miumiu Emel75 Canım ben devlet hastanesinden kadın doğumdan randevu aldım onun için 28. Haftamda yaptırdım.
D-uysal Emel75 kadın doğum doktorun yazıyor eczaneden alıyorsun 3 5 lira gibi birşey özelde vurulunca 200 300 tl para alıyorlar yatak parası fln diye devlet hastanesi ücretsiz yapıyor ama sağlık ocağı yapar mi bilmiyorum