Tugraninannesi Meraba anneler ve anne adayları sizlere minik şehzademe kavuşma anımı anlatmak istiyorum. Bir pazartesi sabahıydı 40+3 haftalık olmuştuk dr kontrolüm vardı önce nst ye bağlandım hiç sancı çıkmadı daha sonra ultrason ve çatı muayenesi yapıldı dr um perşembe gününe kadar bekleyelim hala minik gelmezse sezeryana alırız dedi ve eve döndük. Akşam saat 20:10da benim 10 dakika da bir gelen düzenli sancılarım başladı çok heyecanlandım kesin gelecek dedim bu gece kesin doğum yapacağım dedim yatağa yattım heyecandan uyuyamadım bir ara dalmışım ve tekrar sancı ile uyandım lavabo ya gittiğim de kanamam olduğunu gördüm nişanım geldiğini anladım eşime heyecanla hadi hemen gidelim kesin doğuracağım dedim annemde bizde kalıyordu onuda kaldırdık kızım doğum olsa şiddetli sancın olsa böyle rahat olamazsın daha zamanı var dedi herkes geri yattı ben gene uyuyamadım sabaha karşı dayanamadım eşime illaha gidelim dedim ve gittik acil den giriş yaptık beni tekerlekli sandalyeye oturttular eşim sürüyordu oğlum tuğra hadi anneanneni ezelim diyerek güle eğlene üst kata çıktık😂ebe çatı muayenesi yaptı parmak ucu kadar açıklık var daha zamanı var evine gidebilirsin dedi eve döndük akşam 5e kadar zor bekledim eşimin gelmesini çünkü kanamam hala devam ediyordu ve sancılar 2 dk da bir oluyordu tekrar gittik hastaneye kontroller bidaha bidaha yapıldı hiç bişey yok daha denildi ev ile hastane arası çok uzak olduğu için dr yatış verdi bir gece sancı çeke çeke daha geçmiş oldu sabah nst ye bağlandım çatı muayenesi yapıldı 5cm açılma var fakat artık durmuş denildi dr um suni sancı verdi odada sadece eşim kalsın dedim ve herkes çıktı gelen her sancı da eşim yanımda oldu birlikte ağladık yeri geldi dayanamadığım zamanlar oldu eşim kaç kere ebelere yalvarırım eşim için bişey yapın diye ağladığını hatırlıyorum tabi ben o sırada ona hep senin yüzünden diye kızıyorum halbu ki adamın suçu ne, 😂 ve açılmam 10 cm i bulduğun da eşime geliyooooo çabuk birini çağır diye bağırdım eşim koşarak gitti ebeler geldi kafası gözüküyor sakin ol ve ıkın dediler eşimi dışarı aldılar sancı çekmek çok zordu ama doğumun son kısmı sadece 4 dk sürdü ve 13:04 de oğlumu direk kucağıma verdiler çok ağladım sarıldım hiç bırakmak istemedim ebelere o kadar çok tşk ettim ki öyle rahatlamıştım ki tuğra mın da üstünü giydirir giydirmez bana verdiler hemen emzirmeye başladım hemşire den rica ettim wp den resim çekip oğlumla resmimi eşime gönderdiler dayanamamış koşarak kapıya gelmiş hemşireler almamışlar ısrar üzerine dayanamayınca oda geldi mutluluktan o kadar çok ağladık ki Allah herkese hayırlısağlıklı evlat nasip etsin doğumum çok zordu ama burdan herkese normal doğum tavsiye ediyorum korkulacak hiç bişey yok sadece cesaret zor olan sancı doğum anı gelince ıkınma yı bildikten sonra bebek hemen geliyor hanımlar umarım hikayemi beğenirsiniz hoşçakalın😘
Asli06671 Tugraninannesi yaaa o kadar duygulandimki insallah alptugmu bende kucagima hayirlisiyla alirim daha 5 ayligiz 💙😘
Kuzusunannesi Tugraninannesi gözlerim doldu çok mutlu olun Miniğinizle Rabbim bize de nasip etsin inşallah
ZeynepDemiraglar Tugraninannesi Gozun aydın😀 rabbım analı babalı buyutsun aca bana ne zaman sıRa gelecek
Seyhann Darısı bize insallh hastaneden kucağımda bebekle çıkacağımız günü düşünemiyorum şimdiden aglayasim geliyo Allah herkeze yaşatsın ❤ tuğranin ömrü uzun olsun insallh canm rabbim Salih bı evlat olmayı nasip etsin