Merhaba güzel anneler, öncelikle bayramınız mübarek olsun 🙏 Bayram bitimi 30. Haftaya giriyorum ve özel sektörde çalışıyorum herhangi bir ağırlığım hareket kısıtlanması vs. Yok çok şükür sizler kaçıncı haftada izne çıktınız maksimum kaçıncı haftaya kadar çalışabiliyorum bilgisi olan var mı