Eylul0652 Bio oil kullanmaya başladıktan sonra kullandıgım bölgede tüylenme olmaya başlandı benım gibi bu durumu yaşayan varmı acil lütfen değerli yorumlarınız önemli
umyahsen Eylul0652 bende bio oil kullanıyorum ama hiç öyle tüylenmem olmadı canım. Göbekteyse normal kabul ediliyor bnmde bi iki tane çıktı sadece ama doğumdan sonra dökülüyomuş
melisa_ozgur_46 Eylul0652 henüz hiç bi şey kullanmıyorum ama maşallah göbeğim güzel tüylendi 😂😂 herkes dökülür doğumdan sonra diyo
Patisever Eylul0652 bende 2 haftadır kullanıyorum göbek bölgemde tüyler belli olmaya başladı inşallah dökülür ya 😒
umyahsen Eylul0652 hadi ya ne desem bilemiyorum canım bnde çıkmadı hiç dediğiniz gibi. Ama göbektekiler normalmiş canım