Dila71 kilomu korudu, evden çıkamadığım zamanlarda yürüyüş yapmak gibi oldu . Sonuçta spor yapıp ter atınca insan rahatlıyor. Ben min. 30 -40 dk yaptım. Tempolu da yaptım. Ama riskim yoktu dr da yapabilirsin demişti. Şimdi kapanmada ve ramazanda yapamadım. Ama haftaya tekrar başlayacağım doğuma faydası olursa diye