Miraytaha doğumunuz nasıl oldu anlatırmısınız biraz daha detaylı ve sizce sezeryanımı normal doğumumu tavsiye edersiniz her ikisinide yaşamış biri olarak? benimde ilk doğumum 2013 de sezeryan oldu şimdi ikinci bebeğimi bekliyorum Perşembe günü 39.cu haftama gircem ve bende normal istiyorum doktor sezeryan ağırlıklı konuşuyo genelde ama ben normali denemek istediğimi söyledim biraz bilgilendirirmisiniz nasıl oldu doğum süreci?