Eylulgunes4444 Adetim biteli 5 gün oldu dün brl ağrısı ve kasıklarımda batma vardı akıntılarım da var bu gebelik belirtileri olabilirmi bu kadar kısa bir süre de yoksa 14 günmü gerekir bu belirtiler içinde
Ilkayy Eylulgunes4444 imkansız o belirteliler icin çok erken benim adetime 2 gün kala hayal çizgiyle öğrendim tek belirtim adet olucakmılım gibi belim ağırdı
havvatolga Eylulgunes4444 tabikide oluyor benim 2 3 gecmisken kasiklarimda agri asiri uyku hali vardi yaptim cikti
Eylulgunes4444 Merveee34 doğrudur belki de ilk defa belim ve kasıklarım adet dönemim hariç ağrıdı acaba dedim
havvatolga Eylulgunes4444 ben adetim biter bitmez iliskiye girdim 2 hafta sonra kasiklarimda agri oldu anlam veremedim hamilemi kaldim dedim umitlendirmekte cok istemedim kendimi adetim yaklastikcada agrim oldu uyku hali oldu ama 5 gun daha gecmis yani sanmam
Eylulgunes4444 havvatolga bugün 1 hafta ve sağ kasık ve belimin sağ tarafı ara ara ağrı oluyor akıntım da oluyor bugün iki defa da baş dönmem oldu
Eylulgunes4444 havvatolga takip ediyorum ama burda sorduklarımın psikolojik diyor bu kadar erken olmaz diyorlar ama daha önce böyle olmadı