Selcukmerve 23 haftalık olup bebek hareketlerini ⅔ gündür hissetmeyen varmı içimde hep bir korku endişe oluşmaya başladı bizim gibi olan anneler varsa bilgi verebilir mi acaba 😢🥺😔
MinikMicizem Selcukmerve canım o haftalarda iki gün bende hissetmemiştim hissetmeyincede haliyle panikte oluyosun sitres yapyosun bu defa bebekte hareket etmyo etkilenip ben doktora gitmiştim korkup herşey normldi bu haftalarda bebek genelde uyur demişti doktorum eğer içim rahat etsin dyosaniz bı doktra gdin onun dsndada sırt üstü uzanıp bacaklarınızı kendiniZe doğru çekin bı sure sonra düz yatin hissedersiniz 😍içinizi ferah tutun desgm gbi sitres kesinlikle yapmayin
annesininpirensesi Selcukmerve Cinsiyeti ne canm benim erkek iki kizim vardi cok fenalardi bu cok sakin bazen korkuyorum biseymi oldu diye tam kalkisiyorum acile gitmeye hareket ediyo oyunmu oynuyo benle anladim valla zaten tam hareketini hissedeli iki uc hafta oluyo cok sakin kuzum masllh
Selcukmerve Rahime63_63 canım 3 gündür neredeyse hep çikolata tatlı yemek yiyorum ve uzanıp karnımı okşuyorum dokunuyorum hiç hareket yok karnımdan çıkacak gibi hareketli idi bebişimiz şuan tık yok ben mi evham yapıyorum acaba bilemedim
kubraklc12 Selcukmerve canım ben de 23. Haftadayım. Benim de hissetmediğim zaman oluyor. Bu kişiyle alakalı bir durummuş. Daha geçen hafta ayrıntılı ultrasyona girdim o hafta da hiç hissetmiyordum. Ama her şey normal çıktı. Doktor iç karın genişliğiyle alakalı olabilir dedi.
Selcukmerve kubraklc12 oda olabilir kuzum ama ⅔ güne kadar çok hareketli idi dışardan bakınca bile belli oluyordu baya şimdi tık yok ya insan ister istemez tedirgin oluyor
Damla24 Benim de öyleydi 24 e kadar kıpırtıları iyiydi, şimdi dünden beri hissetmiyorum bende hareketlerini sırtı dönük olabilir bebeişlerin🤷♀️
Selcukmerve MinikMicizem denedim herşeyi uzandım yattım ama yine hissedenedim zaten pazartesi kontrolüm var inşallah bişy çıkmaz
Selcukmerve annesininpirensesi bizimki de erkek kuzum ya çok hareketli idi maşallahı var dı eşim bile bu oğlan dokuz ayı beklemez diyordu ama ⅔ gündür en ufak hareketini hissedemedim çok kafama takıldı pazartesi kontrole gitçem de günler geçmek bilmiyor