Sevvalkrbg Arkadaşlar 15+6 da idrar testinde protein pozitif,keton pozitif,glukoz pozitif çıktı şuan 21+1. Doktorum ile 16. Hafta da görüştük telefon ile bol su iç ve şekerden uzak dur dedi aranızda yaşayan var mı nelere dikkat ettiniz 😔