Ben 39+5 teyim gece 3 ten 7ye kadar düzenli sancım oldu ama nasıl geliyor nefes aldırmıyor ve düzenliydi doğum başladı heralde dedim.
Sonra uyuyp kalmısım yani sancı gitmiş çok üzüldüm tekrar gelir mi acaba
Ne nişanım geldi ne su
Sancı beni uykudan uyandırmıstı oysaki