Kubra_dmrr ben bir gün gecikmeyle öğrenmiştim çok erkendi öğrendiğimde ve inan uzunmuş gibi gözüksede çok hızlı geçiyo,klişe olcak ama tadını çıkarın hamileliğinn sonlara doğru nasıl bakçam nasıl yeticem korkusundan pek tadı çıkarılamıyo çünkü 😅 yani en azndan ben öyle yaptım biraz malesef.inşallahh sağsalim kavuşuruz hepimiz kuzucuklara