Neseli5 ağrıları evde yaşadım biraz moralim bozuktu kahvaltı ederken sırtamda ağrı oldu ama bu agrı 1haftadır vardı doktorum yalancı sancıdır o panik yapma demişti o günde aynısı oldu biraz uzandım 1-2saat geçti kalktım ağrım çoğalmış ve artık oturtamıyordum o anda başlamış doğum
Tecrübesiz bir şekilde oldu yani
Ama kolay oldu suan 2.hamileyim doğumum üstünden 1sene geçti doktorum gene kolay olur dedi ama inşallah