KutsalAnnelik
Canım HİPP kullanmıştım ben oğlumda, hastanede bana da aptamil verdiler ama 5. Ayda memeyi bıraktığı için yani sütüm kesildi hamile kaldığım için, sonra HİPP kullanmaya başladım daha rahat ettim diyebilirim çünki Bi çok mama denedim SMA devam süt’de kullandım ama arsında fark var HİPP kullandığım zaman kakasını daha rahat yaptı gaz sıkıntısı oradan kalktı çok memnunum şiddetle tavsiye ediyorum. Şimdi tekrar hamileyim ve ilk işim hastane çantama bu mamayı koymak olacak 🥰🙏