Btlklkn
Canım ben oğlumda girmedim şimdi tekrar hamileyim yine girmedim bende 24. Haftalığım, ve ücretleri çok yüksek. Bu haftadan sonra bişey söylerlerse insan kafaya takar diye düşünüyorum. Buda hem anne hem bebek için zor Bi süreç olacağına inanıyorum, o yüzden tercih etmedim. Ama Bi sıkıntı görünmüyor çok şükür 🙏🥰