Yezdalina Merabalar 4 bucuk aylık hamıleyım ve dışkım 2 gundur sıyah oluyo sızde yasadnız mı normal bı durum mu korkuyorumdq
Tubbbbbbbbb Yezdalina icinde demir iceren vitamin kullaniyorsaniz ya da demir hapi o yapiyor endiselenmeyin.
Kayraninannnesi Yezdalina kullanılan ilaçlardan kaynaklı benimde öyle kan ilacı kullanmaya başladığımdan beri korkulacak bir durum yok yani