Kizlar 28inde doktora gidecem o güne gore 15+6 oluyor yani 16 haftalık olacak cinsiyeti belli olurmu diye merak ediyorum ona gore esyalari almak istiyorum cok merak ediyorum 2yasinda kızım var kızımda cok gec öğrendik hic gostermiyordu kendini bunda merak ediyorum sizler ne zaman öğrendiniz cinsiyeti?