Bende 12 haftalıkken merdivenlerden düşdum 4 basamak agagiya popumun üstüne,bir hafta oturamadim mosmor oldu kalçam. Tabi hemen acile gittik ağlaya ağlaya bebeğime birşey oldu diye çok korktum o anın psikolojisi herhalde sanki sıcak birşeyler geliyor gibi oldu hemen ultrasonda bakıldı bebeğimin kalp atışlarını gördü doktorum korkma dedi ve o an sanki ’korkma anne ben iyiyim der gibi ellerini yukarıya kaldırdı indirdi o an dünyaları verseler o kadar mutlu olmazdim Aklıma geldikçe hala üzülüyorum rabbim bana ve hiç kimseye birdaha yaşatmasın diye dua ediyorum 🙏 Allah’ım bebislerimizi sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin şimdi 24 haftalık olduk 🥰