Merhaba arkadaşlar, size iki sorum olucak. Ben 19+6 gebelik haftasındaym 16. Haftada nadir de olsa hissetmiştim hareketleri ama şu an hala hissedemiyorum gibi daha erken mi açıkçası korkuyorum da biraz… İkincisi ise sol tarafıma uyuduktan bı sure sonra gece bazen kendimi sırt üstü uyurken buluyorum, ne kadar süre o şekilde uyuduğumu bilmiyorum acaba o şekilde uyumanın anormal bı yani var mı bel ağrısı dışında çocuğa bı zarari olur mu ? bı sure o şekilde uyumanın bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim