Danlacan Ben de 38+3 teyim 11 gün kaldı güya ama gelecek gibi değil sanki. Yürüyüş, merdiven inip çıkma, pelvis esneme hareketleri yapıyorum ve hurma tüketiyorum. Ama şu an sadece akşamları biraz kasılma sertleşme oluyor karnımda ve çatı bölgemde yatıp kalkarken ağrı var. Siz de belirti durumu nasıl?