Merhaba kizlar,doğu karadenizde ikamet eden hamislerim annelerin gelinlerim şu çay böceği konusunda beni rahatlatirmisiniz,artvindeyim Hopa’da Eylül’de geldik eylüle kısa dönem gördüm bu böcekleri şimdi çay zamani geldi yine çıktılar meydana Haziran’da bebek geliyor cibinlik bile olsa tereddutteyim bı sakıncası zararı olurmu bu böceklerin.balkonlarim cam balkon olduğu halde balkon tavanlari çok fazla bu böceklerden var.hareket etmiyor konuyor konduğu yerde sabit kalıyor görüntü dışında bı zararı yok diyorlar ama ben alışkın değilim börtü böceğe 😟limanın kömür tozu, çay böceği derkenn sürekli evle ugrasiyorum😟😟