Kizlar 2 tane test yaptim pozitif çikmisti sali ilk defa gideceğim doktora biraz önce böyle sari sanki cok hafif kanli gibi bisey gelmiş 2 düşüğüm var yerleşme kanamasi mi yoksa kötü bisey mi oluyor nolur akil verin cok korkuyorum adetim de 4 gün gecikti