Merhaba anneler,
Bu gece hiç uyuyamadım ve geceden sancılarım gelmeye başlamıştı ne olduğunu anlayamadım. Sürekli uykularım bölünüyodu artık bir şeyleri farkına vardım, sabaha karşı midem bulandı lavaboya gittiğimde nişanımın geldiğini farkettim ve sancılarım 10 dk da 1 geliyodu. Sonra hastaneye gitmeye karar verdim vajinal muayenede açılmam yoktu doktor Kararı bana bırakıp evde yada hastanede açılmanı bekleyebilirsin dedi. Bende eve geldim sancılarım hala aynı 10 dk 1 geliyor uykusuzum ama uyuyamıyorum. Açılmam da yok, dayanamayacak ağrı geldiğinde yada suyum geldiğimde yeniden hastaneye gideceğim. İnşallah doğumum kolay geçer bana dua edin🤲🏻🌸 şu an neyle karşılaşacağımı bilmiyorum ve bayram olduğu için kendi doktorumda hastanede yok nöbetçi doktor var sadece stres içindeyim.