Kızlar hepinize iyi bayramlar 🌸dün gece bir ağrı başladı göğsümün altında sanırım midem,önce gaz sancısı falandır dedim önemsemedim uyuyunca geçer diye,ama yok bu saat oldu afedersiniz sürekli geğirme isteği geliyor karnım taş gibi gaz sancısı mı bu ne anlamıyorum kafayı yicem,gece hiç uyumadım naptıysam geçmedi
31.haftadayım bu arada
Bu haftalardaki arkadaşlarım böyle tarz ağrılarınız oldu mu,nefes alırken batıyor belli bi bölge sonra tüm karnıma ağrı dağılıyor
bebeğin hareketlerinde bir sıkıntı yok,yorumlarınızı bekliyorum 💝