Seherberber
Kızım olur sa diye düşünebileceğim isimleri anlamları ile yazdım. Belki yardımcı olur 😉
***Loya: tatlı mükemmel muhteşem
**Rüya: düş. Hayal, umut
**Asya: dünyanın en büyük kıtası
**Öykü: hikaye
**Lina : hurma ağacı
*** Liya:Sabrın en iyisi, sabrın en güzeli,
*** Asel: bal
***Neva:Refah, mutluluk
**Sadem: Duru saf
**Arın :“temiz”, “arı”, “saf”, “alın”, “yüz”
***Belis:Aşkın ilk meyvesi
***Laren :temiz ve dürüst
***Aden :"cennet bahçesi
- * * Lara:Su perisi
***Ayliz :Cennetteki en güzel hurinin adı yada ay parıltısı
**Alkım:Gökkuşağı
Ayda:Dere kıyılarında yetişen bir bitki.
**Aymira:Ayın etrafındaki kızıl renk.
Berrak:Duru.
**Elis:Güzel kokulu bir çiçek.
Eliz:El izi.
***Elvin:Cennet çiçeği, gökkuşağının her bir rengine verilen isim, sıcak.
Hevin:Aşk, sevda
Deva:İlaç. Çare, tedbir.
**Vera : Haramdan kaçınmak için sakıncalı durumlardan uzak durmak
**Bade: aşk, kutsal sevgi
Beste: bir müzik parçasını oluşturan ezgilerin tümü
Deren: toplayan, düzenleyen, pekiştiren
Derin: sığ olmayan
Dora: doruk, zirve
Erva : çok güzel, son derece cesur ve yiğit adam
Nil: mavi, lacivert. Mısır’dan geçip Akdeniz’e dökülen nehir
***Yaren: Arkadaş, yakın dost
*Yade: Hatıra
Alin: Yükselen ışık, parlayan, parıldayan anlamındadır.
**Karen:Saf, arı, katıksız.
Helin : yuva
Helen: Prenses
Hena: Uğur getiren
Pera: sağlam güçlü