Kızlar bebeğimin hareketini çok aşağıda hissediyorum.27+3 hftalık hamileyim normalmidir acaba.Lütfen doktora sor falan demeyin yurtdışında yaşıyorum her zaman sıklıkla sorular soramıyorum.Haftaya randevum var ozaman soracağım sadece merak ettim acaba neden bu kadar aşağıda hissediyorum ☺️☺️