Edapesmen cok korkuyosun dimi, kocan baskasina gider diye.. bu yuzden de varini yogunu ortaya koyuyosun sirf ki aldatilma diye, surekli aldatilma kaygisindasin ki boyle cumleler kurabilmissin.. sen guya kadinliginla icten ice ovunuyorsun sanirim da aslinda ne kadar aci biliyo musun, su yasadigin psikoloji icinde olmak? Guvensiz bir iliskinin kollarinda aldatilma diye sabah aksam haldir huldur adami memnun etme pesindesin bence :) cunku sana o vahim cumleyi kurduran hayat, seni bu noktaya getirmis olmali… aksi halde bir kadinin boyle bir cumle kurabildigine inanmak istemiyorum.. cunku siz bu zihniyette olursaniz erkekler napmaz.