Heppimum bende genelde hep aşağıda hissediyodum normal zannediyodum ama benim karnımda aşağıya inmişti baya 20.haftamda. Doktorum çok mu ayakta kaldın bebek aşağı inmiş sürekli dinleneceksin dedi. On gün sonra kafası yukarı çıkmıştı ayakları yine aşağıdaydı yine de dinlenmeye devam edeceksin dedi. Şuan 24.haftadayız. Haftaiçi kontrole gideceğim inşallah güzel haberler alırım. Eğer şüpheniz varsa doktorunuza mutlaka danışın o güne kadar da dinlenin uzanın. Belki sizde hiç bir sorun yoktur ama yinede temkinli olmakta fayda var 😇