ecemmp- kucuktosbik27 evet canim haklisin rabbim kimseyi evladiyla sinamasin tek iyi olsunlar da ilk olunca tecrubesizlik de var tabi o yuzden insan en ufak seyde tedirgin oluyor rabbim korusun evlatlarimizi 😊
kucuktosbik27 ecemmp- amin inşallah☺️ hamile olduğunu öğrendiğinden beri bi endişe içinde oluyosun zaten iyimi bişe oldumu ben bişe yaptımmı acaba diye annelik =endişe hali gibi bir durum var malesef inşallah sağlıkla kavuşuruz bebişlerimize☺️