Haydinn Selaaam🤰🏻 Doğum yapan var mı acaba memnun musunuz bir de sezeryan ve muayene ücretini bilenler bilgi verebilir mi💃🏻💃🏻
Asyaayaz1 Başarı bana yürüme mesafesinde ordan memnun olanları duydum ama ben özel Asya’yı tercih ettim ordaki bi doktorda asyaya geliyormuş bildiğim kadarıyla
Hulyaaaa Haydinn Evet ilk doğumunda başarıda selimenhoca da oldu şimdi ikinciye hamileyim yine başarıya gidiyorum yine selime hocayla başladım ama şuan Kenan hocaya devm etmeyi düşünüyorum. Normal 2800 sezeryan 3800 sgkli fiyatlar
MelekBas Bende Jalal Raoufi gidiyorum sezeryan 3800 normal 2800. Ben dogum yapmadim iki kuzenim orada dogum yapti cok memnun ikiside
Merve-2323 MelekBas kesinlikle Jalal hoca çok iyi bilgili ne zaman arasam cvp veriyor bilgi veriyor sağolsun
Hulyaaaa Kbra1234 Cnm bnm 33 haftalık doğum oldu acil sezeryana alındım ben doğum baslamisti. Bebeğim ters di ben oyuzden sezeryana alındım
Asyaayaz1 Kbra1234 7 aydır oraya gidiyorum ve herşekilde memnunum her hastahane adına olumsuz yorumlar oluyor önemli olan gidip görmek ve o süreci yaşamak🌸
ayse93 Asyaayaz1 hastane için pis ve bakımsız kötü diyorlar doğru mu ? ben başarıya gidiyordum çağla hanım asyaya geçiyor mecbur oraya gelicem artık pazartesi gideceğim de böle yorumlar görünce tereddütte kaldım
Asyaayaz1 ayse93 arkadaşımda orda Doğum yaptı öyle bişey olmadığını söylemişti ve benm bir ara sancım olduğu için doğumhane katına çıkıp gezmiştim gayet temiz ve düzenlilerdi
Kbra1234 ayse93 walla ben hastane için pek iyi yorum görmedim benim doktorumda çağla hoca ama hastanenden dolayı bıraktım açıkçası
Kbra1234 Asyaayaz1 hastane için sadece pis vs demiyorlar ki sağlıklı olmasına rağmen bebeği küvezde tutuyorlarmış üstüne çalışanların ilgisizliği ve sorumsuzluğu da cabası ben bir tane iyi yorum da görmedim gidip doğum yapıp memnun kalanda
Asyaayaz1 Kbra1234 bilemiyorum ben böyle sorunla ve Doğum yapan çevremden böyle birşeyle karşılaşmadım 🤷♀️
Minnosun Asyaayaz1 sizin doğum bizden önce bize bilgi verirsiniz ben Asya’da da kürtaj oldum oda gibi geldi bana bilmiyorum