Serraa123 https://resimyukle.io/r/DmU2fVN5Ih Yaptığım tersler sırasıyla adete 7,6,5 gün kala böyle çıktı sizce gebelik var mı? Bu kadar erken çıkması normal mi son bir testim kaldı onu da yarın 2 gün kala yapıcam kızlar:)
Mbetul Serraa123 ben öğrendiğimde de bu kadar silikti şimdi 36+4 olduk darısı hayırlı şekilde başınıza inşallah 🥰
Elif5361 Serraa123 Bu hamileliğin her türlü çeşiti var siz en iyisi kan verip 2 günde bir artış oluyor mu onu kontrol ettirin ☺️Hakkınızda hayırlısı olsun
Serraa123 Elif5361 Evet biliyorum geçen ay kimyasal geçirdim o yüzden pek sevinemiyorum doktorumla görüştüm adet gününde pazartesi günü kan ver dedi 😊
ilkgozagrimhavinim Serraa123 hayırlısıyla gebelik var canım🙏🏻 beta hcg değerin yüksektir, oyüzden erkende olsa göstermiştir.
deryakadri Serraa123 canım benimde böyleydi gittim 4-5 haftalık dedi doktor şu an 16 haftalık olduk 🤰🏼
Serraa123 deryakadri Maşallah canım insallah benimde sağlıklıdır iki kayıp bir kimyasaldan sonda çok korkuyorum pazartesi kan vereceğim 😍
vuslatim34 Serraa123 canım var gibi inşallah saglıklı ilerler. Bu kadar eken çıkmasına şaşırdım . Ovulasyon takibi yaptın mı erken mi yumrtlama oldu acaba.
Serraa123 vuslatim34 Yok canım takip yapmadım ama adet bittiği gibi iki üç günde bir ilişki oldu erken mi yumurtladım acaba😊
balpetegim_35 Serraa123 bende adetime 4 gün kala erken gebelik testi ile öğrenmiştim . Kan verin bakalım inşallah hayırlısı olur 😍
Beste0636 Serraa123 bende dün baktım 1.deki gibi çıktı daha 7 gün var adetime insallah gebeyizdir🤲🏻Hayırla gelsinler