Momy11 Kızlar cildim çok kuru bir cilt değil bio oil , mustela kullanıyorum arada da bebe yagi sürüyorum ama kullanmaya başladığım günden beri yani 1 haftadır cildim acayip kurudu kısın eller kurur ya hani onun gibi bisey oldu neden böyle bi tepki veriyor bu yağları kullanipta böyle olan var mı?
Birceo Momy11 sadece yağ ile nemlendirmek mümkün olmuyor , yağları kullanırken ayrıca bir de nemlendirici özellikli kremler ya da jeller de kullanmak gerekiyor. Kremler jeller vücuda ekstra nem sağlıyor , yağlar da mevcut nemi tutmayı sağlıyor ama malum havalar ısındı artık bundan dolayı vücudun nemi azaldığı için olmayan nemi tutamıyor yağlar doğal olarak. Sadece yağ ile çatlaklardan korunulamıyor maalesef.
Birceo Momy11 kendimden örnek vermek gerekirse 1 gün lierac , 1 gün Hindistan cevizi yağı , 1 gün lierac 1 gün bebek yağı , 1 gün lierac 1 gün de tatlı badem yağı şeklinde ayarlıyorum. Her gün 3 litre su içip yenilen içilene dikkat etmek de önemli
RuveydaDemir Momy11 Benim de öyle oldu anlayamadım ya. Krem ve yağ kullandıkça sanki daha da kuruyor gibi hissediyorum. Ya da acaba vücut alıştığı için hep mi surmemiz gerek?(Hergun olmasa da haftada 3 defa sürüyorum. Günaşırı gibi yani) Öyle tuhaf oldu ki. Ellerim bile kupkuru.😔😕 Bir çözüm bulan varsa aydınlatabilir mi?🙄
Tuba04 Momy11 birde ailenizde çatlağa genetik yatkınlık varsa her şekilde çatlarsınız cilt kuruması da hamilelikte değişen hormonlardan dolayı dönemsel olabiliyor duşta kullandığınız duş jeline suyun çok sıcak olmamasına dikkat edin zamanla geçer