Elif5361 Gizemcetinn 27 Haftalığım şimdi belli oluyor tam olarak hamile olduğum 🥰ilk zamanlar hep gazmış
Zyneepemree Gizemcetinn 19+3 üm yeni yeni çıkıyor hafif çıkıntı var öyle dışardan pek belli olmuyor tamamen ne zaman büyüyecek bende çok merak ediyorum 😂
zk92 Ben 25 haftalık hamileyim gören hamile olduğumu anlamıyor 😂 biraz yapıyla alakalı heralde ama benim 22den sonra bir tık belli olmaya başladı.
Orange Benim 16.haftam, şimdiden belli oluyor. Ablam ile fiziksel özelliklerimiz çok benzer fakat ona göre sanki benim erken belirdi. Bilmiyorum neden kaynaklı 🤷♀️
Cansel0694 Gizemcetinn valla yapiyla alakali bence bende dort gozle bekliyorum ama çıkmıyor göbis 15+2 olduk hala dümdüz ultrason da görmesem hamile oldugumu unutuyorum bazen hamisler resim atiyor 12 haftalik gebelerin bile karni cikmis benimki çıkmıyordu 🙄
Sisiko Gizemcetinn 24 haftalıkken yok gibiydi kücücüktü kimse inanmıyordu biraz genetik yada yapısal olduğunu düşünüyorum iç karnı geniş falan diyorlar. bi ay içinde kavun gibi oldu şuan 28+4 gören anlıyor 🌸🌸
Portakalgeliyor Gizemcetinn aslında 16. Haftada belirmeye başlamıştı ama normal bir göbek gibi gözüküyor fakat 24. Haftada (23+4) iyice çıktığını anladım çünkü hiç bişey olmuyor :(
gulin-35 Gizemcetinn 20 den sonra net bellı oluyor ama tamamen vucud yapısıyla ılgılı bence arkadasımda hamıle onun 13 haftadan sısmeye basladı karnı mesela suan benım cok az bellı o bugun yarın dogurcak gıbı duruyor
feyzaa34 Gizemcetinn 20 den sonra ama benim 2. 11 haftalığım öne doğru çıktı kızımda yana doğruydu oysa
Miskokulum35 25den sonra belli olmaya başladı ama Bi yandan iyi Bi yandan kötü 😂bişey göremiyorum eğilemiyorum zorlanıyorum dönmek oturmak bile zorlaştı 😊ama güzel yinede
Nurgullmom Gizemcetinn Ben 14.haftada 3 kiloyla vucudumun heryeri kilo almaya basladi karnım belli olmadı 18 19.haftalarda hamile olduğum belli oluyodu yavas yavas suan 27haftalık baya ortada artik😀
Gizemcetinn Nurgullmom ben daha 7. Hafta dayım ve 2 kilo aldım ve sanki vücudumun her yeri ödemeli gibi şiştim