dgnnn Kızlaar 39+4ten merhaba 🥰 pazartesi günlerim doluyor 40 hafta oluyorum ama sancı ve açılmam yok sadece yumuşama var. Benim gibi olanlar varmı acaba pazartesi suni mi verirler yatırırlarmı fikriniz nedir 🌸
E_T dgnnn 42 haftaya kadar bekletiyorlar devlette her yer de aynımı bilmem ama bende de yumuşama vardı 38 haftalıkken öğrenmiştim yumuşama olduğunu tam 40 haftada doğum yaptım