Zeyyyn Ayse-45 bende 18 haftalığım ilk gebeliğim bende hissetmiyorum daha yakındır ama 20 haftaya kadar normal ilk gebelik değilse
Naz_01 Ayse-45 ilk gebelikse 21.haftaya kadar hissetmemeniz normalmiş .aslında o oynuyordur ama siz hissetmiyorsunuzdur
N-h-e123 Bence 17+5′im ve 2. Hamileliğim bende hissetmiyorum Allah’a emanet artık ama bazen korkmuyo değilim
Ayse-45 Naz_01 Zeyyyn benimde ilk canım doktor 16. Haftadan sonra hissedersin dedi o yüzden içime kuşku düştü
Naz_01 Ayse-45 iki haftaya hissetmeye başlarsın canım .17+2de bende hissetmiştim ilk.zaten ondan sonra da hiç durmamıştı 😀