Benim oğlum da 39+3 masallah cok hareketli. Doktoruma soruyorum. Hareket ediyor olmasi guzel birsey. Hareketlerinin azalmasi sıkıntı zaten diyor. Daha dun muayene oldum suyu veya herhangi biseyinde sıkıntı yok. Bastan beri boyle. Ama ben de son haftalarda hareketleri azalir dendiği icin tedirgin olmuştum sizin gibi 🤷🏻♀️