Merhaba kızlar , bugün yaşadığım büyük bir paniği anlatmak istiyorum . Başına gelenler varsa panik olmasınlar sakin kalsınlar diye. 6+3 ikiz bebeklerime hamileyim dün geceden beri kırmızı renk kanamam var , üstelik tüp bebek ve doktorlarıma ulaşamadım acile gittik kadın doğum uzmanı yok derken bir hastanede kadın doğum uzmanı bulduk tabi ben paniğim ağlıyorum bi yandan kesin bir şey oldu diye . Kontrole girdik ikisininde kalp atışlarını duyduk çok şükür sağlıklılar . Kanama sebepsiz de olabilirmiş . Bu dönemlerde hepimiz panik oluyoruz ama her zaman her kanama kötüye işaret değil , lütfen sakin olalım bebişlerimize sadece sevgimizi hissettirelim