Hanımlar herkese merhabalar, hayırlı sağlıklı bayramlar dilerim. 2019′da sezaryen doğum yaptım. Haziran başında yine sezaryen doğum yapacağım. Etrafımda sezaryenin ikincisi daha zor olur diye korkutanlar oldu. Etkilenmek istemiyorum ama ister istemez etkileniyorum. Birden fazla sezaryen doğum yapanlar, cevap verebilir misiniz? İkinci sezaryen daha mı zor oluyor? Birinciye göre ne gibi zorlukları olabilir ya da tam tersi birinciye göre kolaylıkları nelerdir? Yaklaştıkça daha bir korkmaya başladım. Hepinize kolay ve sağlıklı doğumlar diliyorum.