Filizaybars yagmurbalci Benim oğlum 4 yaşında 15 Haziran doğumlu şimdi ikinciye hamileyim oda 15 hazirana geliyor ve oda erkek 😂
Fundyyyy MucizeAnnesii benim de normalde 7 Haziran ama sezaryen olacağı için 38 de alalım dedi 😍 yaniii 15
3prensesannesiii Cilekkz-22 canım seninde kasık ve sırt agrın var mı ? Aynı haftamda arkadaşımı bulmuşken soruyum ☺️bari
zulfiye24 Nilll123aa Ayniyız Benimde 139 💙🤲 Allahım Herkesin Evladını Sağ Saglim Kucağına Almayı Nasip Etsin Sağlıkla 🤲🤲