Alaca ılkınde özelde,ıkıncı gebelıgımde devlette yaptırdım.sımdı 3.gebelıgım tekrar devlette baktırıcam valla.herkesede tavsıye ederim.devlette 15 dk baktırın.zaten bi sıkıntı oldugunda özeldede devlettede cıkıyor karsınıza.bosuna 600 tl vermektense devlette bedava 🥰 esım devlette ugrasmayalım(randevu alması kolay olmaz dıye) özelde yaptıralım dıyor ama bn 600 tl vermek ıstemıyorum.devletten randevu almaya calısıyorum sımdı