Aemaeblt akıntının fazlası tehlikeli enfeksiyon belirtisi tabi ki hamilelik sürecinde olur ama fazla olmadı anormal ben idrar testi vermiştim akıntım çok fazlaydı hatta iç çamaşırım bile dayanmıyodu hep havlu peçeteyle destekliyordum enfeksiyon çıktı birazda yüksekmiş 6tane iğne yedim antibiyotik 😢😏 ama şuan gayet normal akıntımda baya azaldı bende çok rahatladım 38+3 teyiz haftayada doğum inşallah