butterfly_ Kızlar 6 aylık hamileyim oğlum olacak Allah’ın izni ile isim olarak aklımda Aras var . Normalde iki isim istemiyorum ama batın ismide hoşuma gitmeye başladı sizin fikir önerileriniz var mı ?😍Aras batın sizce nasıl
miracinannesi1 butterfly_ çok güzel bizde baştan Aras düşündük sonra kuzey miraçta karar verdik hayırlısı olsun inşallah 💓💓🤰
Buse_124 butterfly_ Batın Allahin isimlerinden koymak uygun değil kardeşim Rabbim hayırla sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin insaAllah
Beyzan butterfly_ Batın isminin orijinali El Batın’ dır Allah’ın ismidir. Tıpkı Samet isminde olduğu gibi başına Adb gelmeli ki insanlara konabilsin. Yani AbdulBatın olabilr ama tek başına caiz değil Google da daha detaylı bilgi var bakabilirsiniz
Buse_124 butterfly_ Batın Allahin isimlerinden olduğu için biz evlatlarımıza Rabbimin isimlerini koyamıyoruz mesela Samed te öyle koymak istiyorsak başına abdus Abdul koyuyoruz Abdussamed oluyor ben bu sekilde biliyorum geçende kardeşimle konusu geçti Batın ismi koyuluyor Allah’ın ismi konulmaması gerekiyor dedi