Alimoms1_ hamilesiniz tebrik ederim öncelikle , bebeğiniz ile ilgili kararı eşiniz ve siz vereceksiniz elbette ama takvim yöntemi ile korunma güvenli olmayan bir geleneksel yöntemdir , tercih etmişsiniz başınıza bu durum gelmiş Doğum sonrası iyi bir aile planlaması yöntemi seçersiniz elbette 😊eğer bebeğinizi doğurmak isterseniz sezeryan sonrası en erken 6. Ayda hamile kalınması önerilir tıbben. elbette 2 ay sonra da hamile kalıp Doğum yapan sağlıklı evlatları olan birçok kadın mevcut. Siz iyi bir kadındoğumcu ile bu süreci planlayarak protein alımına dikkat ederek sağlıkla tamamlayabilirsiniz . Oğlunuzu dA bu süreçte emzirebilirsiniz hiçbir sakıncası Yok kadındoğumcunuza da danışabilirsiniz. İyi yanlarından bakın oğlunuzun Harika bir oyun arkadaşı olacak onların birbirine olan sevgisi sizi mest edecektir 😊 hayırlı olsun 🥰