Aysezey ya çok güzel yazmışsınız ama inanın bi görün beni sanki herkes doğurabilir ama ben doğuramayacakmışım gibi geliyor, normal doğumdan korkuyorum , sezaryenden ondan daha çok korkuyorum 😑 birde Şırnaktayız biz burda ani bir doğum olur oralara yetişemem diye rüyalarıma giriyor , nasıl stresliyim anlatamam , birde her konuda bilgim vardır google diye dalga geçer eşim ama bu konularda sudan çıkmış balık gibiyim , şuan öyle tecrübesiz ve cahil hissediyorum ki çok stres oluyorum bişey bilmeyişime, şimdi benim önce detaylı ultrason yaptırmam gerekiyormuş onun haftaları yaklaşmış , onu bu dediğiniz hastane yapıyor mu , siz nerde yaptırdınız , doğum yaptıracak kişi değil de başkası yapıyormuş galiba Prof filan oluyormuş dediler ona da