Seldamm 21.haftamda o kadar kötü grip oldum ki ben kesin koronayım diye düşündüm.doktorum burun spreyi,boğaz pastili verdi.vitaminlerimi de aldım .hergün iki bardak portakal suyu iç dedi.ben birde sabah akşam ballı nane limon içtim 4günde kendime geldim çok şükür