Anne_adayi33 7 mayısta sezeryanla doğum yaptım ama hala tansiyonum yüksek çıkıyor.(14-10) Doğumdan ne kadar süre sonra tansiyonunuz düzeldi? Doktor bana düzelmesi 1 ayı bulur demişti.